• 0.000000lag
  • 0.000000lag

Współpraca

Moda jest swoistym językiem

MaggieStanowczo mogę stwierdzić, iż nawiązywanie kontaktu z klientem nie sprawia mi trudności. Natomiast poszukiwanie drogi do wyeksponowania jego stylu, wyodrębnienia indywidualności osoby  za pomocą form ubioru i oryginalnych dodatków, jest za każdym razem dużym wyzwaniem.

Pociągające w mojej przygodzie z modą jest ciągłe poszukiwanie istotnego balansu pomiędzy tym, co jest niezbędne w modzie w danym momencie, a tym, jaką postacią jest sam klient. W rozwiązywaniu wątpliwości przydatne okazują się definicje przymiotnika

NIEZBĘDNY

1. niezwykle ważny, koniecznie potrzebny,

2. podstawowy, fundamentalny, nieodzowny,

3. absolutny, doskonały.

Vivienne Westwood

 

Vivienne Westwood kiedyś powiedziała: „Power is sexy. I like the men and woman that I dress to look important”. I przyznaję – coś w tym jest! Istota stworzenia niemal idealnego wizerunku mojego klienta to ustalenie podstawowych pozycji w garderobie, jak również tych, które są „absolutne” i „doborowe”.

 

Vivienne Westwood - kampania reklamowa, zdjęcie Mario Testino
Wychodzę z założenia, iż istota ideału, czy to zrodzonego z przebłysku geniuszu – nagłego objawienia koncepcji, czy powstałego w wyniku mozolnej ewolucji, nigdy się nie zmienia. Wszystko, co jest niezbędne w wykreowaniu wizerunku klienta jest doskonałe w swym rodzaju i nie może być lepsze.


Słowo „niezbędny” tak często nadużywane w świecie mody, zawiera w sobie idee wyrażane przez dwa inne terminy: must- have (obowiązkowy) oraz evergreen (ponadczasowy). W mojej pracy jednak osobisty gust i wrażliwość klienta odgrywają kluczową role w procesie decyzyjnym.


Staram się pamiętać, iż wybór jest kwestią gustu i jako taki podlega dyskusji z moim klientem. Niemniej jednak końcowy rezultat naszej współpracy jest szczegółowo przemyślany i to powoduje, iż:

 

 

Największą radość sprawia mi wdrażanie idei do rzeczywistego projektu. Jest to proces stymulujący wyobraźnie!

&

 Satysfakcję zawodowa daje mi fakt, kiedy moja kreatywność jest doceniona i zauważona przez klienta.

ODBIORCA

MindBlog Luxtrip jest kierowany do odbiorcy w Polsce i we wszystkich krajach anglojęzycznych. Moim czytelnikiem jest każdy, kto poszukuje odpowiedzi na temat tego, co jest ważne i istotne na tym „jednym z możliwych światów” – Voltaire. Poruszam tematykę związaną z Polską i Ameryką – światami, które bardzo dobrze poznałam. What is trending: nowinki ze świata mody, filmu, architektury wnętrz, muzyki oraz lifestyle. Tematyka wpisów obejmuje najnowsze informacje oraz osobiste przemyślenia i propozycje.

 Gwyneth Paltrow, zdjęcie Mario Testino

WSPÓŁPRACA

  • DZIAŁANIA REKLAMOWE NA BLOGU
  • KAMPANIA W SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
  • KRÓTKO- BĄDŹ DŁUGOTERMINOWA WSPÓŁPRACA PARTNERSKA
  • PREMIERY PRODUKTÓW, RECENCJE, ZDJĘCIA, ARTYKUŁY SPONSOROWANE, RELACJA Z WYDARZEŃ KULTURALNYCH
  • MASZ POMYSŁ NA KAMPANIĘ REKLAMOWĄ/PROMOCJĘ, O KTÓREJ NIE PISZĘ – ZAPROPONUJ MI, ZOBACZYMY, CO DA SIĘ ZROBIĆ

ZALETY WSPÓŁPRACY

PROFESJONALIZM

Jestem odpowiedzialna za prowadzoną kampanię reklamową. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, traktując go jak partnera w kwestii wszelkich działań marketingowych.

KREATYWNOŚĆ

Dbam o każdy, nawet najmniejszy szczegół kampanii. Jeżeli nie masz pomysłu na scenariusz prowadzonego przedsięwzięcia, wraz z doświadczonymi współpracownikami (PR-owcami, dziennikarzami, grafikami) układam plan działania.

PEŁNE PRAWO DO INFORMACJI

Nie wiesz – śmiało pytasz.

BEZPIECZEŃSTWO

Przed publikacją wpisu/reklamy/produktu, możesz sprawdzić formę reklamową i odnieść się do darmowych poprawek.

ROZLICZENIE

Faktura dopiero po publikacji. Plus darmowy raport Google Analytics.

ZDECYDOWANIE WIĘKSZE POLE MANEWRU

Strona tworzona jest w języku polskim i angielskim, dzięki czemu klient ze zwoją usługą może trafić do jeszcze większego grona odbiorców (Polska, kraje anglojęzyczne).

PONADTO

Jeżeli podoba mi się projekt/usługa/idea/kampania, na którą nie można pozyskać budżetu, jestem skłonna poprowadzić działania marketingowe pro bono.

Chętnie współpracuje z rozmaitymi fundacjami i stowarzyszeniami.

Komentarze pod wpisami ustalane są indywidualnie z klientem.

 

Zapraszam

Maggie